maggarena

Alla inlägg under november 2012

Av Magdalena G - 27 november 2012 23:43

Hejsan hoppsan ...
Då har man lärt sig att spela LOL ganska så bra :D Trodde ej de vart MÖJLIGT med tanken på att jag är VELLDIGT tjejig på den fronten hahaha XD Men men tänkte nu lägga upp resultatet av min andra omgång här.

 

Av Magdalena G - 27 november 2012 11:14

Tja tja bloggen XP
Då vart man påväg från killen för att möta killen i cantrum för att dra vidare till Gekås Ullared :-D<3 Love it!!! Kanske slänger upp några bilder på det jag köpt imorgon eller i övermogon.

Ha en trevlig dag allesammans!

ps. I lördags så bakade jag och killen våra första cupcakes någonsin och inte nog med de dom blev sjukt goda och även dom första cupcaksen som jag har ätit som jag tål (är gluten allergiker)

Av Magdalena G - 25 november 2012 00:42

Hejsan ...
Då vart de lördags mys med killen min idag och i fredags så va min tjej kompis hemma hos killen min å vi hade film kväll och vi har det då alltid lika roligt :-D Dagens roliga grej som hände då:

-Kan du trycka på den långa knappen?

Hon kollar ner på sig själv.

- Vilken långa knapp? Jag har ingen lång knapp.

Jag skattar och säger ....

- Hehe inte du ne men tangent bordet XD

Tillbaka till idag så har denna dagen vart sjukt soft å massa gående i stan å massa mysiga å roliga stunder ^^ Gick med på att spela Lol med killen min å kände ganska snabbt att jag vart lite väl tjejig för det haha

Men fortsatt trevlig natt allesamans så hörs vi .....

Fixade till å med så tangent bordet vart tjejigt när jag skulle spela hahaha XD

Av Magdalena G - 19 november 2012 08:58

Hejsan .... Zzz
Jaha då va värsta dagen på veckan här igen då .... måndag HOST! Idag blir det att gå till sitt program som man blir mindre och mindre motiverad att gå till tack vare en lärare som man funderar på om hon borde vara de :-\

Men men nu på morgonen ska man iaf övningsköra på körskolan och sen efter mitt pogram så ska jag och min mamma handla sen så får jag se hur denna dagen slutar.

Ps. Hoppas ni alla orkar med denna jävliga dagen så kallad måndag XP


Av Magdalena G - 16 november 2012 10:18

Hejsan hoppsan allihopa :-)
I dag är det en mycket glad magda som bloggar :-D Hoppas alla är lika glada och har lika härligt lycko rus :-D ;-) Annars får ni allt se till att skaffa de för det är sjukt härligt asså :-)

En så länge idag har jag haft en sjukt lyckad körning på körskolan och de är ändå bara andra gången jag kör jusst där :-D Jusst nu sitter jag på tåget påväg till min älskade lilla pappa och jag lyssnar på Bandit Rock som jusst nu på Back in black :-D<3 Älskar den låten<3

Hoppas alla får en sjukt bra och mysig helg med nära och kära<3

Ps. Blom bakelsen på bilden har jag gjort<3

Av Magdalena G - 14 november 2012 20:01

Gaaaahhhhh vad jag älskar musik asså !
Idag tänkte jag dela med mig av några goa låtar som man lyssnat på under dagen :D


Gammal going låt denna ovan ^^

Av Magdalena G - 13 november 2012 21:12

Tjosan allihopa aktiva bloggarn Magda här haha<3
Hittade nyss en låt som fick mig att tänka på min älskade älskling   Tänkte att jag kunde dela med mig av den här och den äe verkligen SJUKT bra asså :D



Hoppas ni allesammans har en bra vecka   

Av Magdalena G - 3 november 2012 20:17

Hejsan hoppsan allihopa ....
Idag har de vart en lugn dag å har vart med pappa å övningkört tidigt på morgon sen senare på dagen så drog jag å pappa å farbror till farmor å farfarå tog en fika. Senare drog vi till gravarna och satte ljus.

När vi drog hem så gjorde vi gryta på älg hjärta (snacka om att jag känner mig hjärtlös höhö).

Nu sitter vi och kollar på så mkt bättre ... Någon som kollar på de?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards