maggarena

Alla inlägg under juli 2012

Av Magdalena G - 9 juli 2012 21:39

Hejsan då är man ju här igen för att troligen bli lite aktivare .... hehehe
Vad har hänt sen sist ? Jag gjorde ju projektarbete i skolan och eftersom jag är florist så gjorde jag Yrkesbeviset ( det är att man visar att att man behärskar sitt yrke) som mitt projekt arbete *PUH* De va MYCKET svårare en jag trodde -.- Höll på med detta i MÅNADER, så det vart många dagar man satt kvar efter skolan och byggde på sin ställning och testade och höll på. Man skulle hålla på med detta arbete i 100 timmar *PUH* Så det blev ett STOR ställning och en liten till en bukett :P  Sen skulle man göra en power point med priser å färg staplar och massa annan skit :P Sen skulle man redovisa detta inför fyra andra florist lärare fr andra skolan (SKIT NERVÖST VART DE). Sen skulle de ner och kolla på våra arbeten och bedömma färg form balans och massa mer. Vi satte i blommorna i ställningarna våra och gjorde buketterna dagen innan de kom *PUH* Vi hade 7 timmar på att sätta ihop allt! Det låter som mycket tid men de kände man ej som mycket tid då. Men jag han klart gott och väl. MEN I ALLA fall efter vi redovisat vårat arbete med power point så gick de ner och började bedömma och jag kan lova er att de 5timmar vi fick vänta för att få veta om vi klarat oss de va då faan de längsta 5timmarna jag vart med om ! Men men jag gick igenom .... wohooo all tid man la ner lönade sig ^^  Vi vart 6 av 9 som gick igenom    BTW så fick ja även MVG på detta som projekt arbete med vilket jag ej trodde ja skulle få med de fick ja ^^



Detta var då buketten jag gjorde i alla fall te mitt Yrkesbevis   
Har ingen bra bild på min STORA ställning på denna datorn men men :P 

Sen så kan jag säga att vi fick välja mellan några teman och de flesta av oss valde Kärlek vid första bettet och det handlade om drakulas bröllop   


Men men nog pratat om det hahah Nu har jag säkerligen tråkat ut er till max med detta haha
Sen så har jag tagit studenten wohooo och det gjorde jag den 1Juni :D Sjukt lyckad dag vart det å allt var såååå obeskrivligt kul och underbart å aaaaahhhhh   



Detta var två låtar som spelades mycket på vårat flak   Sjukt sköna är dom hehehe Vi hade då massa grym musik asså  
Studenten är ett mycket gott minne man alltid kommer bära med sig   

       

Här har vi alla gosedjuren jag fick om halsen och även hawai kransen hehe sen fick jag blommor med hängde om halsen men aoww 
Sen kan man ju se min student mössa med på bilden och glas ^^

Sen för övrigt så har jag bilat te Österrike och så har man varit på en och annan go fest men den bästa vart nog på midsommar haha

Men nu va detta långa inlägg slutt ! Snipp snapp snutt ! XP











Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards