maggarena

Alla inlägg under januari 2012

Av Magdalena G - 29 januari 2012 17:29

Hejsan allihopa ^^ Hoppas ni har haft en toppen helg trotts denna kylan ^^
Min har vart kanon men den gicka alldeles för fort !!!! Men men snart e det sportlov.

Införskaffade en massa saker i helgen men idag köpte jag en skinn jacka  

   

Av Magdalena G - 26 januari 2012 21:41

Jahopp fredag imorgon då ÄNTLIGEN ! Och då blir de bio med bästa vännen och killen min ^^ Jusst nu sitter jag och killen och disskuterar vad vi ska ha för snacks till bion ..... hmm  Sitter även och lyssnar sönder Volbeat ! Älskar volbeat ! Skulle så gärna vilja se dom live ! :D



Ni får ha en så trevlig helg allihopa ! ( lär ju ej blogga te helgen XP )

Av Magdalena G - 25 januari 2012 23:18

Tjosan ! Idag har jag bokat 3 bio biljetter som är te mig, killen och min tjej kompis och vi ska se Hamilton !
Hur har veckan vart en så länge då för mig då ? Jo då den har vart ok men många fråger om saker i skolan som gör en alldeles YR i bollen XP tur att man upplever 3:an i gymnasiet bara EN GÅNG tack gode gud för de asså !

Men men tja tja bloggen ( skrattar) nu e det sov dags så god natt och sov göttans !   

  
Yes jag gillar katter   

Av Magdalena G - 22 januari 2012 18:54

Hahaha tröttnar aldrig på detta klippet XD

Av Magdalena G - 22 januari 2012 18:10

Hejsan! Då vart den acktiva bloggaren här igen då *HOST* ja men de blir nog bättre med bloggandet sen när skolan slutar å shitt hehe Bara 130 dagar kvar till studenten, låter mycket men sen så går de bort 5veckor ( lov och praktik)  och två dagar plus lördagar å söndagar från de 130 dagarna å då är de ej så mycket hehe ^^

Men men nog med sånt pladder ! Vad har jag haft för mig för "kul" i veckndå ? Nah de har mest vart skola plugga sova skola plugga sova ..... Men på onsdagen vart jag med killen och vi åt på yammy yammy och sen fikade vi på Espresso Hous på 5an (nordstan) och så vart vi på lundebrgs (väskaffär) och köpte en ny skolväska till mig eftersom min förra brakade sönder -.-

Väskan som införskaffades då :
 

Sen idag så vart de en mysig dag med var först och åt super MUMSIG mat på Jensen's böfhus och sen vart det en promenad i solskenet i fina Göteborg och sen drog vi mot ett fik å satt där ett ganska bra tag ....

Av Magdalena G - 17 januari 2012 22:23

Hejsan hoppsan allihopa idag har man haft sin fredag den 13 antar jag för först så råkade ja klippa mig i fingret och yes de vart SMÄRTSAMT men de vart ej nån större fara så man behövde sy iaf XD Sen när jag nästan vart hemma från skolan så brakade hela hamtaget sönder  och det bara för jag hade böcker i som vägde bly typ hehe som jag dessutom tog med mig i onödan te skolan *suck* och då vart man ej så happy för imorn har man ju ingen skolväska då -.- har massa väskor men ingen passar te skolväska nu "/  Så när jag skulle få hem min trasiga "lätta" väska så vart de ett helvette XP trodde ja skulle bryta armen hehe killen ringde så hade ju bara en arm att bära den med (AJAJ) vart en smärtsam väg men då blev de lite tråning typ ? Men men de blir shopping efter väska imörn då med killen min sen blir det att äta på Yammy yammy *mums*   


Sen när jag väl kom hem efter släpandet på väskan så hade mamma några små överraskningar till mig och det vart ett par vänliga skor mot fötterna som jag behöver nu när man står å håller på med mitt yrkes bevis å i huvud taget när jag håller på med mitt florist yrke hehe Har alltid annars haft HÖGA skor ( AJAJ) och så fick jag en fin blus med :)


Denna blusen var det jag fick av mamma ^^ Och den är såklart från Gina trico hehe
 


Låten som jag har nördat sönder idag är då :



Hur är min musik smak kan man kanske undra ? Jo den är ganska så varigerande beroende på humör och så vidare    
Sen så gillar jag vell ej jazz och opera och sånt och för skrikig musik och sånt shitt men annars så funkar de mesta typ hehe 
Men men nu är det sovdags om man ska orka upp imörn då ........
Hoppas hoppas bussarna å allt går som de ska imörn -.-  

Av Magdalena G - 16 januari 2012 20:03

Hopp då vart det måndag IGEN ! Ucha gillar verkligen ej måndagar XP Man är alltid lika seg å vill bara ligga kvar i sängen å sova men då är man tvungen att gå upp för man måste till skolan *suck* mummel mummel !!!! Men men de är alltid velldigt uppskattat att komma hem sen och sova en timme eller två hehe Men men 4veckor te sportlovet nu då XD hahaha



En låt som jag lyssnat sönder idag då Hehe Vart ett himmla tag sen man lyssnade på dom :P Man tröttnade ju på dom men nu fann jag denna låten med dom som jag VERKLIGEN gillar   

Av Magdalena G - 14 januari 2012 18:01

Nu blir det uttgång med vännerna ! Men först en överrasknings förfest för en vänn som fylde år för ett litet tag sen ^^
Ha en trevlig kväll allihopa !!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards